MagzNetwork

Mimpi Gangguan Syaitan

Posted by Alexanderwathern | 10:35 AM | | 0 comments »

Mimpi ini kualami pada awal bulan Mac 2011 lalu. Aku berada di dalam sebuah rumah di kampungku. Tiba-tiba aku ternampak seorang wanita yang sederhana cantiknya sedang terapung-apung di luar tingkap. Terus aku ketahui bahawa makhluk itu ialah jin betina. Dalam mimpi itu aku menyebutnya sebagai pontianak.

Aku pun membaca ayat-ayat Al-Quran untuk menghalaunya. Sambil itu aku berjalan ke arah tingkap. Ternyata usahaku berhasil kerana jin betina itu kelihatan tidak selesa dan beredar ke arah halaman depan rumah.

Ketika aku menjengukkan kepada ke luar tingkap, sakit betul hatiku melihat lenggang-lenggoknya yang selamba badak. Dia berjalan di tanah dengan bersahaja. Ketika itu dia sudah berubah rupanya menjadi makhluk buruk lagi hodoh, malah berbogel. Nasib baiklah aku terlihat bahagian belakang badannya, kalau dari arah hadapan, mahu aku termuntah dek buruknya rupa jin betina itu.

Terus aku serang dengan Jurus Dua Kalimah Syahadah. Pada awalnya nampak mendatangkan kesan kesakitan, tapi kemudiannya dia seolah-olah sudah membina perisai diri. Dia mula berpaling dengan senyum sinis. Goncang juga aku ketika itu, tapi aku terus melawan...

Aku terjaga dari tidur.

Setakat ini belum dapat apa-apa gerak. Rasa-rasanya mimpi ini sekadar gangguan biasa syaitan-syaitan.

Abu Zulfiqar

8 Mac 2011

0 comments

Post a Comment