MagzNetwork

Mimpi Ular Ganas Lbh Besar drpd Manusia

Posted by Alexanderwathern | 3:19 PM | | 0 comments »

XXX MENULIS:

Saya dah lama mmpi benda ni..
Saya ada jugak bertanya pada orang-orang tua. Tapi entah kenapa saya macam tak puas hati dengan jawapan diorang tu..


Em..macam ni..
Saya ada mimpi sekor ular yang besar kejar saya..
Besarnya luar biasa..lagi besar dari saiz manusia..
Lepas tu dia ganas..
Ular tu buka mulut besar-besar tunjuk taring dia..
tapi..tak pulak dia makan saya..ataupun belit ke..
dia cuma kejar je...
em..apa pndapat anda?


ABU ZULFIQAR MENULIS:

Pada pandangan saya, ada lebih daripada seorang yang memusuhi anda, tapi mereka tidaklah berjaya memudaratkan anda pun. Wallahua'lam.

Oleh kerana mimpi tu dah lama, dah berlalu dah kot.


XXX MENULIS:

Mungkin betul apa cakap anda tu..
Memang baru-baru ini saya melalui saat-saat yang sukar..
Tapi Alhamdulillah semua dah ok..
Thanks..saya puas hati dengan jawapannya..


ABU ZULFIQAR MENULIS:

Alhamdulillah syukur. Semoga dimudahkan Allah segala urusan.


XXX MENULIS:

Terima kasih ..

0 comments

Post a Comment