MagzNetwork

Rumahtangga Kami Ada Tanda-tanda Itu

Posted by Alexanderwathern | 9:22 PM | , | 0 comments »


PERSOALAN :
As salam, saya rasa ada tanda-tanda itu (*tanda-tanda kemungkinan rumahtangga terkena sihir atau gangguan jin) dalam hubungan kami suami isteri. Yang menjadi masalah suami saya tidak mempercayainya.. boleh bantu saya?
 -Yati-

JAWAPAN :
Wlksm. Puan boleh cuba pujuk suami untuk sama-sama pergi mendapatkan nasihat dan rawatan daripada mana-mana perawat perubatan Islam. Katakan padanya, tidak rugi pergi untuk sekali cuba. Kalau tidak ada apa-apa, puan dan suami akan berasa puas hati. Sekiranya ada apa-apa, maka rawatan dan pemulihan boleh diusahakan.

Sekiranya masih gagal memujuk, puan katakan pada suami yang puan sering berasa tidak sedap hati dan badan, dan mahu pergi mendapatkan nasihat/ rawatan daripada perawat. Minta dia temankan. Jangan beritahu suami yang puan ingin memulihkan rumahtangga.

Sampai di depan perawat nanti, puan beritahulah yang puan selalu berasa tidak sedap hati dan tidak sedap badan. Kemudian perlahan-lahan puan selitkan... tentang hubungan suami isteri dalam rumahtangga puan terasa macam ada masalah.

Dari kata-kata itu biasanya perawat sudah boleh mengagak dan mereka akan beri nasihat. panduan dan kaedah mencari penyelesaian.

Semoga puan dan suami beroleh kebahagian.

Abu Zulfiqar
19 JUN 2012

0 comments

Post a Comment