MagzNetwork

Mimpi Kejar Syaitan

Posted by Alexanderwathern | 10:07 PM | | 0 comments »

PENYOAL:

Saya mimpi... saya mengejar syaitan dan memanahnya.. Kemudia tiba di satu bilik saya ternampak ibu saya dan ada dua tiga orang yang lain sedang duduk menghadap saya.. Di sebelah ibu saya ada lembaga putih.. Kemudian saya bertanyakan kepada ibu saya.. macam mana nak keluar??.. Ibu saya pun cakap.. bacalah bismillah.. Kemudian lembaga petuh di sebelahnya mengiyakan..

Lepas baca bismillah.. baru saya boleh keluar dari mimpi tu..


ABU ZULFIQAR:

Mengejar syaitan dan memanahnya – Bermaksud keagamaan tuan bertambah baik dan berpotensi besar jika diasah.

Baki mimpi itu – Saya tak dapat menta’birkannya dengan baik. Tapi sekiranya keluarga tuan ada saka (sama ada saka silat, bidan, tukang urut, tabib dsb), ia mungkin akan turun kepada tuan. Jika tak ada, ia ada maksud lain yang gagal saya cari perkaitannya. Wallahua’lam.

Sungguhpun begitu, tafsiran BAKI MIMPI saya ini tidaklah boleh dijadikan sandaran kerana tak mantap. Tafsiran mengejar syaitan dan memanahnya itu insyaallah betul.


PENYOAL:

Terima kasih tuan... Pasal saka itu memang benar.. tapi, sekarang saka tu sudah dibuang...
Mimpi ni saya bermimpi ketika saya kecil.. ketika di sekolah rendah..
dan sekarang sya sekolah menengah.. form 5..


ABU ZULFIQAR:

Ooh macam tu ceritanya. Nampak gayanya tafsiran saya tu ada banyak jugalah betulnya. Alhamdulillah syukur. Insyaallah tuan akan jadi orang yang baik-baik asalkan ada usaha dan kemahuan. Selamat maju jaya.

0 comments

Post a Comment